+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: review maitresse angelie

Default review maitresse angelie

For a really great dom/sub experience I highly recomend Maitresse Angelie.
    I have visited her on several occasions and have enjoyed each experience.
    Check out her web site....maitresseangelie.com
    Golfer (p.s. bring her a gift and she'll take pity on you)

Default Details

Perhpas you could provide us with a view details. What is it about her that you like or enjoy.

I've heard her ads on Lavalife (french) and must admit that they are excessively stimulating in regards to bdsm aspects. Probably the best ads I have ever heard on the system. One day I'll pay her a visit as I know she understands what true domination is about.

Cheers

J'ai renconté Maitresse Angélie à 3 reprises jusqu'à maintenant. Elle recoit dans un sous-col d'une maison privée à Laval, près du boulevard des Laurentides.

Angélie est une vraie Maitresse. Elle est jolie, mince, environ 5'5'' et est agée d'environ 33 ans. Son dongeon est bien équippé, mais il y fait trop sombre à mon goût. Elle fait plusieurs choses mais je sais qu'elle affectionne (elle le dit elle-même) le dildo training. Elle est relativement occupé, alors c'est préférable de réserver.

She seems very interesting, does she only speak french or is she bilingual?
    "Just When I Thought I Was Out.....They Pull Me Back In!!!"

Default je suis intressant

Quote Originally Posted by lteehq View Post
    J'ai renconté Maitresse Angélie à 3 reprises jusqu'à maintenant. Elle recoit dans un sous-col d'une maison privée à Laval, près du boulevard des Laurentides.

Angélie est une vraie Maitresse. Elle est jolie, mince, environ 5'5'' et est agée d'environ 33 ans. Son dongeon est bien équippé, mais il y fait trop sombre à mon goût. Elle fait plusieurs choses mais je sais qu'elle affectionne (elle le dit elle-même) le dildo training. Elle est relativement occupé, alors c'est préférable de réserver.
    Hi,

Je suis en train d'avoir un rendez-vous avec elle, j'aimerai savoir plus (comment sa passe pendant le session et qu'est ce qu'ele al fait avec toi. Tout est propre et avec protection ou non. Elle est gentille avec ses clientes ou non....
    Donne moi des informations.
    Merci

She is interesting, but my French sucks, lol.

+ Reply to Thread